středa 3. července 2013

Bordel v bytě-šťastné dítě

Králík běhá mezi hračkami, dítě se blíží k odpadkovému koši...
 Nejsem nijak zvlášť vysazená na úklid. Nějaké to smítko prachu, králičí chup a povalující se ponožka mě nechávají naprosto chladnou. Jenže, čeho je moc, toho je příliš. Poslední dobou musím dávat Beríkovi barevná trička, protože na bílých je stav naší podlahy vidět až příliš zřetelně, na jedné straně téměř neustále přetéká koš se špinavým prádlem a na straně druhé roste hromada vypraného oblečení čekajícího na poskládání a vyžehlení, čistotu umyvadla více nebo méně zdařile ignoruju a divím se, že všechny kytky ještě neuschly. Ačkoli totiž Bertík ještě neběhá ani neleze (ikdyž dneska ráno už to vypadalo nadějně-předvedl nám hezký pokus o něco mezi plazením a lezením!) umí být hbitý jak lasička a překvapivě rychle se přesouvat na všechna nebezpečná/zakázaná místa, která má v dosahu. Takže doby, kdy jsem ho položila na deku, on si na ní hrál a já mezitím mohla něco dělat, jsou už nenávratně pryč. Tím pádem se čas, kdy se dá uklízet, smrsknul na víkendy, kdy je můj milý muž doma nebo chvíle Bertíkova spánku. Jenže o víkendu často jezdíme pryč a v těch několika málo hodinách, kdy Bertík spí, jsem ráda, že uvařím, sem tam něco vyperu, občas vyměním králíkovi záchod a tak nějak celkově zlikviduju to nejhorší. A tak se stalo něco nevídaného-opravdu se těším, až budu uklízet! Představuju si, jak asi bude naše domácnost vypadat bez nánosu prachu, poházených věcí, sena všude po podlaze a s koupelnou nablýskanou jak z reklamy na Cif. Dneska se mi můj sen snad aspoň částečně splní, protože na pár hodin má Bertík zajištěné hlídání, ale dlouhodobě u nás bude uklizeno asi teprve jednou, až děti (ano, počítám i s těmi, které ještě nemáme :)) vyrostou a odstěhují se. A možná se mi pak po tom věčném nepořádku bude stýskat.

1 komentář:

  1. Magdi, plně s vámi souhlasím - už od šestinedělí se také řídím heslem "Bordel v bytě, spokojené dítě". Ale někdy se hrozně těším na to, až moji kluci půjdou se psy ven a já v klidu uklidím.
    A článek o nákupech bez miminka - i v tom s vámi souhlasím. Je to najednou jako činnost z jiného světa.

    Děkuji Vám za články. Určitě si zase ráda další přečtu. Ty moje jsou tady http://hananadovolene.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat