neděle 20. října 2013

Jak najít tu pravou

Dlouho jsem o tom mluvila a psychicky se připravovala, až to konečně nastalo. Rozhodla jsem se, že Bertíkovi najdeme slečnu na hlídání, která si ho na jedno odpoledne týdně vezme na starost a já si zatím budu užívat bezdětnosti. Poslední týden je totiž Bertík takový mamánek, že už je to moc i na mě (a to je co říct!), takže už je asi opravdu čas, aby si začal zvykat na to, že může žít i za přítomnosti někoho, kdo spadá do kategorie ne-máma. Pravidelně ho sice chodí hlídat (nebo spíš venčit) moje máma, za což jí patří velký vděk a taky se sem tam najde nějaká kamarádka, která s Bertíkem chce strávit pár hodin, jenže tenhle typ hlídání má jeden zásadní problém. Pokud k nám dorazí osoba, kterou dobře znám, vždycky si s ní ráda popovídám a vypiju kafe, takže než se s Bertíkem opravdu rozloučím, uplyne dost času a tím pádem pak můžu být pryč třeba jen hodinu. Navíc mívám pocit zodpovědnosti za to, jak Bertík často toho milého ochotného člověka trýzní svým křikem. Když někomu budu platit za to, aby to s ním vydržel, nebudu se trápit tím, že zneužívám něčí ochoty. Na manželův popud jsem si tedy otevřela stránku hlídačky.cz a vybaflo na mě, že prý mám 1107 hlídaček na výběr. Uf, jak z toho vybrat tu pravou? Zakázala jsem si složité porovnávání a oslovila jsem první, která se nám oběma líbila. Ta ale nechtěla hlídat míň než 5 hodin v kuse, což je pro mě s Bertíkem takhle na začátek trochu moc. Tak jsem napsala inzerát, ve kterém jsem objasnila, o co mi jde a čekala, že mi odpoví třeba čtyři chůvy. Po pár hodinách už jsem měla ve schránce 18 odpovědí, takže jsem se přecejen tomu srovnávání a komplikovanému vybírání nevyhla. Nakonec jsme tedy jednu společně prohlásili za favoritku a já jsem jí napsala. Jenže nastala asi nějaká chyba v systému nebo co a tři dny se nic nedělo. Vzdala jsem čekání a oslovila jinou, se kterou už komunikace nevázla. Když jsem si prohlížela její profil, Bertík nadšeně ukazoval na její fotku se slovy "táta táta", z čehož jsem usoudila, že se mu líbí. ("Táta" je jediné slovo, které umí, takže ho často používá v poněkud zvláštních situacích.) Pozvali jsme ji k nám a zdá se, že je to milá, slušná a rozumná holka. Ve čtvrtek budou mít s Bertíkem premiéru, tak jsem moc zvědavá, jak to půjde.

1 komentář:

  1. Jsem zvědavá na report! Ať si to užijete všichni zúčastnění a je to zážitek zařaditelný do týdne malých radostí (hezky se čtou!):)

    OdpovědětVymazat