neděle 20. října 2013

Týden malých radostí: 14.-20.10.

Bertík se na Krtka vydržel koukat od začátku do konce. (My překvapivě taky, bylo to fakt napínavý.)
Tento týden se nesl ve znamení téměř nepřetržitého kňourání, vešení se na moje nohy a podobně. Ve středu jsem objevila, že Bertíkovi roste zub, tak doufám, že je to tím a brzo bude zase klid.
Pondělí: K večeři jsem koupila smažené závitky z našeho oblíbeného vietnamského bistra. Udělala jsem tím radost nejen sobě, ale i manželovi, protože vietnamské jídlo máme moc rádi oba (narozdíl třeba od indického, po kterém se já rozhodně neutluču). Zjistila jsem, že k těm závitkům začali dávat takovoutu dobrou omáčku a vážně to s ní chutná líp.
Úterý: Kamarádka mi svěřila na hlídání svou 2,5letou dceru. Zvládla jsem se starat o dvě děti (dokonce je obě i uspat) a ještě to byla legrace.
Středa: Bertík mi hezky podával vyprané ponožky a jiné kousky, které jsem věšela na sušák. Mám doma malého pomocníčka:).
Čtvrtek: Koukali jsme se (ano, byla to celorodninná událost) s Bertíkem na jeho první večerníček. Krtek a vlaštovka ho vážně zaujali.
Pátek: Bertík neočekávaně usnul v kočárku. Když jsem ho pak spícího nesla po schodech, bylo to jako bych měla zase malé miminko.
Sobota: Odpoledne jsme si udělali výlet do Divoké Šárky. Za ty dva roky, co jsme tam nebyli, se tam nic nezměnilo, zato u nás se toho změnila spousta.
Neděle: Bertík se poprvé o něco rozdělil. V kostele si pochutnával na ovocných sušenkách, co jsem mu upekla, když přišla jen o málo straší holčička a pozorovala ho. On vzal moji ruku, ve které jsem měla kousek sušenky a nasměroval ji k holčičce. Odpoledne jsem pak šla s Bertíkem ke kamarádce pro domácí mošt a muž zatím doma nádherně uklidil kuchyň a koupelnu.

Žádné komentáře:

Okomentovat