neděle 27. října 2013

Týden malých radostí: 21.-27.10.

Divadlo Komedie: Scénář pro tři neskutečné, ale existující herce. Takhle jsem se už hodně dlouho nepobavila. Vřele doporučuju!
Pondělí: Poprvé jsem jela sama metrem s Bertíkem v kočárku. Vyhýbala jsem se tomu jako čert kříži, ale nakonec jsem to zvládla. Zbaběle jsem si naplánovala trasu, abych mohla jet výtahem, ale i tak jsem na sebe hrdá:).
Úterý: Úklidově velice úspěšný den. S Bertíkovou asistencí jsem vyluxovala celý byt, sundala a vyprala záclony a to vše bez toho, aby se někdo zranil.
Středa: Bertík vůbec nebrečel poté, co se vzbudil z poobědového spánku. Nevídaná událost hodná zaznamenání!
Čtvrtek: Od půl čtrvté odpoledne až do pátečního rána jsem Bertíka neviděla. Hlídání se slečnou k tomu určenou zvládnul dobře a já jsem si mohla na lavičce v parku číst a pak jít s kamarádkami do divadla. (Jo a ještě si jen tak mimochodem v second-handu koupit svetr a kabát po padesáti korunách.)
Pátek: Manžel si vzal dovolenou a uvolil se Bertíka hlídat zatímco já jsem proměnila poukázku do HM za spoustu nového oblečení.
Sobota: Ráno si Bertíka vyzvedla moje máma, šla s ním ven a pak k nim domů a my s mužem jsme si sami (!) zašli do kavárny.
Neděle: Bertík začíná s prvními odvážnými pokusy o samostatný stoj bez opory. Zatím se jedná o vteřiny, ale i tak z něj máme obrovskou radost!

Žádné komentáře:

Okomentovat