úterý 19. listopadu 2013

Týden malých radostí: 11.-17.11.

 Když jsme tuhle hračku koupili, jen kolečka okusoval. Pak si s nimi kutálel, později je rád z kolíku vysypával, ještě později mě nutil, abych je navlékala a teď už si je navléká sám. Měli byste vidět to zaujetí a soustředění!
Pondělí: Využila jsem odpolední hlídání k prachsprostému flákání. Šla jsem na kafe, četla si u toho knížku a potom v kině shlédla intelektuálně nenáročný, nicméně povzbudivý a veselý film. Bylo to takové blaho, sama nerušeně dvě hodiny sedět a nic neřešit!
Úterý: Bertík se naučil navlékat kolečka na kolík. Vím, že na tom není nic tak zvláštního, ale já mám z každého jeho pokroku ohromnou radost.
Středa: Vypadá to, že už brzy začne Bertík chodit. Když jsme si s mužem sedli naproti sobě na zem, snažil se chodit od jednoho k druhému, hrozně ho to bavilo a zvládnul udělat i čtyři kroky! Do teď naše pokusy o to, aby stál bez držení, vždycky obrečel a hned hledal, čeho by se chytil, ale najednou se přestal bát a začal se tomu smát.
Čtvrtek: Jedna z Bertíkových babiček si ho odpoledne vzala k sobě a jsem mohla v klidu balit. A ta oboustranná radost, když jsme se po několika hodinách opět setkali!
Pátek: I přes můj ranní pesismus se nám podařilo v podstatě všechno zabalit (opět díky tomu, že náš synáček strávil odpoledne mimo domov).
Sobota: Samotné přestěhování jsme zvládli lip než jsme čekali. Máme to za sebou! 
Neděle: Neměli jsme sice energii slavit 17. listopad, zato jsme si ale poprvé udělali z našeho nového bytu procházku k Vltavě (je tam spousta kačen, které Bertíka velice zaujaly) a na oběd jsme šli k našim, kde se sešla celá moje rodina.
PS: Tentokrát píšu až v úterý, protože do dneška jsme v novém bytě neměli internet a chytrý mobil je sice pěkná věc, ale na psaní příspěvků dost nepraktická.

Žádné komentáře:

Okomentovat