neděle 24. listopadu 2013

Týden malých radostí: 18.-24.11.

Modřany - to je místo, kde žijeme. A vypadá to, že se nám tady bude líbit.
Pondělí: Nechtělo se mi, ale došla jsem na městský úřad a změnila místo trvalého pobytu sobě i Bertíkovi. Jsou z nás Modřaňáci.
Úterý: Muž měl jednatřicáté narozeniny a já jsem mu k večeři uvařila hovězí po burgundsku. Sice to bylo dost obtížné, protože celou dobu se na mě Bertík věšel, ale stálo to za to.
Středa: První večer, který jsme nestrávili montováním nábytku a vybalováním krabic. Už se tady opravdu začínáme cítit jako doma.
Čtvrtek: Albert dostal k svátku xylofon. Zatím ho spíš baví zastrkávat paličky pod pohovku a pak je lovit, ale já jsem se už naučila několik písniček.
Pátek: Zdá se, že Bertík se aklimatizoval na nový byt a konečně přestal nepřetržitě křičet. To je úleva!
Sobota: Manžel poprvé vařil v nové kuchyni. Udělal kuře na paprice a všem nám chutnalo. (Bertík nejdřív dostal svůj miminčí oběd, ale ten snědl jen z půlky a pak si vyžebral jeden a půl knedlíku. Už je na čase definitivně skoncovat s kejdičkami bez chuti a smířit se s tím, že prostě bude jíst to, co my.)
Neděle: Odpoledne jsme byli na návštěvě u manželových rodičů, kde se sešla celá jeho rodina. Bylo to příjemné a Bertík dostal super autíčka.

Žádné komentáře:

Okomentovat