neděle 3. listopadu 2013

Týden malých radostí: 28.10.-3.11.

Ze svého dětství si tuhle knížku nepamatuju, ale teď se mi líbí.
Pondělí: Bylo volno, manžel nešel do práce a odpoledne si tedy Bertíka vzal na starost, zatímco já jsem šla s kamarádkou na skleničku vína. Miluju tohle holčičí tlachání!
Úterý: Od rodičů jsem si domů přinesla knížku, která se mi už dlouho líbí, ale vždycky jsem ji tam zapomněla. Jmenuje se Pohádka o ptáku Klabizňákovi, je starší než já a opravdu moc hezká.
Středa: Bertík se (s mým přičiněním) naučil ukazovat v leporelu o Palečkovi na svůj oblíbený obrázek. Dokonce si ho najde i když je knížka zavřená a musí ji celou prolistovat. A není to žádné zvířátko, ale bába :)
Čtvrtek: Protože Bertík od úterý kašlal, šla jsem s ním k doktorce. Už jsem viděla, jak zase skončíme v nemocnici a děsila jsem se toho, protože tentokrát by to asi nebyla taková pohoda jako v době, kdy se uměl akorát otočit na břicho. Naštěstí to není nic vážného, akorát dostal spoustu různých sirupů, takže je proslazený jak kandované ovoce.
Pátek: Konečně jsem vyzvedla nové capáčky, které jsem pro Bertíka objednala z jednoho internetového obchodu. Teď v zimě je bude doma nosit jako bačkory.
Sobota: Naplánovali jsme si s kamarády dvoj-rodinný výlet, ale když jsme ráno přišli k autu, zjistili jsme, že ho někdo vykradl. Vymlácené okýnko, všude střepy, prostě z výletu nic nebylo. Naštěstí zloděj vzal jen navigaci, autosedačka (která má větší hodnotu, ale taky objem, takže se mu ji asi nechtělo tahat) zůstala na místě. Manžel ještě dopoledne zajel do servisu pro nové sklo a odpoledne přišli kamarádi k nám na návštěvu. Bertík s jejich chlapečkem úžasně řádil, my jsme si popovídali, takže nakonec jsme šli spát s dobrým pocitem.
Neděle: V kostele jsme po bohoslužbách dostali od jedné paní tašku krásných jablek. Potěšilo mě to hned dvakrát: ta jablka jsou vážně hezká, voňavá a bude z nich skvělý koláč a hlavně je milé, že za námi ta paní jen tak přišla a sama nám je nabídla.

Žádné komentáře:

Okomentovat