neděle 10. listopadu 2013

Týden malých radostí: 4.-10.11.

Bertíkovo první dvoudílné pyžamo. Vypadá v něm tak strašně dospěle!
Pondělí: Bertík se naučil dávat nám pusinky. Jsme z toho úplně naměkko :)
Úterý: Bertík se úžasným tempem zdokonaluje ve všech batolecích dovednostech a disciplínách. Už dokáže sám postavit tři kostky na sebe a s mou pomocí (když komín přidržuju, aby si ho omylem nezbořil) i všech pět. A poprvé jsme byli v našem budoucím novém bytě.
Středa: Na náš současný byt se byli podívat noví zájemci. Vlastně by mi mohlo být jedno, kdo v něm po nás bude bydlet, ale stejně jsem ráda, že jsem je viděla a vím, že byt předáváme do dobrých rukou.
Čtvrtek: Byla jsem s Bertíkem po docela dlouhé době na písku. Odpoledne šel pak ještě jednou s mými rodiči, takže večer měl písek až v plíně, ale užil si.
Pátek: Manžel podepsal nájemní smlouvu. A já jsem Bertíkovi koupila dárek k svátku a nové pyžamo.
Sobota: Ještě jednou jsme byli v novém bytě, muž si přeměřil všechno potřebné a Bertík se tam pořádně vyblbnul. A odpoledne jsme si domluvili hlídání s tím, že po roce půjdeme do kina. Přišli jsme na místo asi minutu před začátkem filmu a zjistili, že fronta na lístky by trvala aspoň 20 minut. Tak jsme kulturu vzdali a aspoň si v klidu dali pár arabských specialit v nedaleké restauraci.
Neděle: Bertík mi pomáhá balit - vleze do skříně a podává mi věci, skládá do sebe květináče, zavírá krabice a tak :)

Žádné komentáře:

Okomentovat