pondělí 23. prosince 2013

Týden malých radostí: 16.-22.12.

Látka na závěsy do Bertíkova pokoje. Líbí se mi:)
Pondělí: Vyzvedávat si něco z Uloženky před Vánoci je jak cestovat časem a stát frontu na banány. Byla jsem vážně ráda, že jsem tohle absolvovala bez Bertíka.
Úterý: Na batolecím cvičení dostal Bertík vánoční dárek. Byla to knížka s Medvídkem Pú, která ho sice moc nezaujala, ale bylo to milé a mě to potěšilo.
Středa: Odpoledne přišla na návštěvu kamarádka. Chvíli obdivovala byt a Bertíka a pak jsme vyrazily ven a já jsem díky tomu poznala jednu nedalekou restauraci.
Čtvrtek: Můžu si odškrtnout poslední dárek!
Pátek: Večer nás navštívili skauti (resp. vedoucí) z našeho oddílu. Moc ráda jsem je zase viděla a vážím si toho, že se za námi někteří táhli přes celou Prahu.
Sobota: Koupili jsme stromeček a ušila jsem závěsy do Bertíkova pokoje.
Neděle: Asi po roce jsme byli s mužem v kině (na Hobitovi) a opravdu se nám to líbilo. Večer jsem pak šla na třídní sraz gymplu, což bylo taky fajn.

2 komentáře:

  1. Látka se mi taky líbí, jen teda ušít bych z ní asi nic nezvládla, ač bych to moc ráda uměla. Už visí? Jak se na ptactvo tvářil Bertík?:) Jinak vám přeju krásné svátky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna šití závěsů je jedna z mála věcí, co zvládnu-rozstřihnout a olemovat:) Jo, už visí a Bertíkovi se líbí, ikdyž největší nadšení bylo právě z toho aktu věšení :D Děkuju za přání a nápodobně!

      Vymazat