neděle 8. prosince 2013

Týden malých radostí: 2.-8.12.

Cestovat s dítětem a mít s sebou málo křupek, to je hazard...
Pondělí: Bertík přes den naspal jenom půl hodiny, což bylo (hlavně pro mě) dost vyčerpávající. Naštěstí to pak zalomil už v sedm při pojídání kaše a my jsme měli  neuvěřitelně dlouhý večer.
Úterý: Vydala jsem se s Bertíkem na návštěvu k rodičům. Cesta na Žižkov je od nás docela dlouhá a tak mě potěšilo, že v tramvaji se sešlo několik velice milých spolucestujících. Jedna paní mi podala spadlou rukavici, další neúnavně dvacet minut Bertíka zabavovala různými cukrbilky a poslední mu dala křupku, když naše zásoby už došly.
Středa: Konečně jsem upekla první letošní cukroví (perníčky). S roztloukáním koření mi dokonce pomáhal i Bertík.
Čtvrtek: Bydlet kousek od Vltavy je k nezaplacení, protože kachny jsou vděčný a věčný zdroj zábavy. Když jsem jim házela housky, Bertík se mohl potrhat smíchy.
Pátek: Někdy je ta rodičovská fakt pohoda. Třeba když si člověk dá po obědě s dítětem dvouhodinového šlofíka.
Sobota: Večer k nám přišlo na návštěvu několik mých kamarádek. Popovídali jsme si a dali si výborný rostbeef.
Neděle: Odpoledne mi manžel dopřál asi hodinu klidu, když vzal Bertíka na procházku do Modřanské rokle. Díky mu za to!

Žádné komentáře:

Okomentovat