neděle 1. prosince 2013

Týden malých radostí: 25.11.-1.12.

Když někdo absolutně nemá orientační smysl, ani mocný Google a jeho mapy mu moc nepomůžou...

Pondělí: Odpolední hlídání jsem si jako obvykle užila. Nejdřív jsem navštívila místní knihovnu a pak si hodinu četla v cukrárně.
Úterý: Člověk by nevěřil, že i s mapou a navigací v mobilu se dá bloudit, ale já jsem toho důkazem. Vypravila jsem se s Bertíkem na návštěvu ke kamarádce a nakonec se z toho stala docela bojovka. Ale vyhrála jsem!
Středa: Po delší době jsem s Bertíkem šla na cvičení batolat. Líblilo se mu to, což mě potěšilo.
Čtvrtek: Navštívila jsem kamarádku s holčičkou stejně starou jako Bertík. Děti se celkem zabavily a já jsem dostala oběd i s dezertem.
Pátek: Vydala jsem se do nedalekého rodinného cetra, kde jsem měla sraz s kamarádkou a jejím synem. Kluci si spolu vyhráli a my jsme si popovídaly.
Sobota: Zatímco muž jel kupovat skříň, udělala jsem si s Bertíke  procházku kolem Vltavy. V kočárku se mu nelíbilo, ale já jsem si s sebou prozíravě vzala Manducu, takže to dopadlo dobře.
Neděle: Odpoledne jsem se pustila do vaření oběda na další den a můj milý se sám nabídl, že vezme Bertíka ven, aby se mi nemotal pod nohama. Fakt to pomohlo!

Žádné komentáře:

Okomentovat