neděle 15. prosince 2013

Týden malých radostí: 9.-15.12.

Poslední dobou můj nejoblíbenější autor. Ano, našlo by se i intelektuálně náročnější čtivo, ale co by kdo mohl chtít po matce na rodičovské...
Pondělí: Poprvé jsme ostříhali Bertíka. Vlastně už v sobotu mu muž trochu přistřihnul vlasy kolem uší, ale mě se to pak nezdálo symetrické se zbytkem hlavy, tak v pondělí proběhl celkový sestřih. K mému údivu se nechal ostříhat v klidu a vypadá zase o něco dospěleji.
Úterý: Zašla jsem do knihovny. Knihovnice mi odpustila, že jednu knížku vracím rozbitou (to ale nebyla úplně moje vina, už když jsem si ji půjčovala, měla na mále) a politou (to už byla moje vina) a já jsem si nabrala zásobu Pratchetta na další týdny.
Středa: Koupila jsem dvě laskonky a protože muž na ní neměl chuť, mohla jsem spořádat obě. A pak jsem si večer zalezla do postele s knížkou. Pohoda.
Čtvrtek: Protože se můj milý vracel domů až po jedenácté, odpoledne a večer mi s Bertíkem pomáhali rodiče. Jsem jim za to vděčná, protože ho utahali a on pak spal jako nemluvňátko.
Pátek: Když večer ukládám Bertíka do postýlky, vždycky ho přikryju, pohladím a pak mu dám pusu. On to ví, a tentokrát si už při hlazení přitáhl rukama moji hlavu a dali jsme si pusinku vzájemně:)
Sobota: Konečeně se nám podařilo koupit pracovní desku do kuchyně a ještě večer ji muž nainstalovat. A taky dvě další skříňky. Paráda, to se bude vařit!
Neděle: Ráno jsme Bertíka odložili u manželových rodičů a šli do kostela bez něj. Byl to nezvyk být zase "mezi lidmi" (a ne v sekci vyhrazené pro rodiče s malými dětmi), ale hezky jsme si užili vánoční divadlo, které hrály děti z nedělní školy. Už se těšíme, až za pár let dostane nějakou roličku i Bertík.

1 komentář:














































  1. Bertíkovi je cca rok a už takhle sám usíná? Prosím o radu, jak jste to dokázali? Já právě procházím spánkovou krizí (8 měsíců).. Taky někdy před časem - odhadem dva měsíce se mi zdá, že jsem četla příspěvek, kde bylo zmíněno, že se nenechá hlídat, že moc pláče a všechny ty úvahy kolem vlastních potřeb vs. potřeb dítěte a teď se mi zdá, že je to všechno samo pryč, že čtu příspěvky o volném čase v kině, kavárně apod.? šlo to vážně samo? díky.

    OdpovědětVymazat