úterý 10. prosince 2013

Za dva týdny Vánoce...

...a já nemám nic připraveno. Tohle mě napadlo jako první, ale naštěstí to není tak úplně pravda. Perníčky jsou upečené, linecké je zrovna v troubě a víc toho letos asi ani dělat nebudu, protože jediný, kdo by se po cukroví vážně utloukl, je Bertík a sice jsem svoje původní plány "žádný cukr do dvou let" už dávno opustila, ale jemu udělá stejnou radost i piškot, tak co bych se přepínala. Dárky samozřejmě ještě zdaleka nemám všechny (a to jsem si letos slibovala, že to stihnu už v listopadu), ale aspoň mám sama před sebou výmluvu-stěhování bylo náročné jak časově, tak finančně, takže na ně přichází řada až teď. Včera jsem už koupila tuhle vánoční knížku pro Alberta, ze které mám ohromnou radost, protože ty pohyblivé obrázky jsou super (jen doufám, že ji moc nezmasakruje):
Z ostatních zvyků si hodlám vybrat jen to, co se mi líbí. Takže stromeček bude (letos dokonce i se světýlky, protože předpokládám, že právě ta budou mít u Bertíka větší úspěch, než všechny dárky dohromady), kapr se salátem ne, úklid taky ne, nějaká extra výzdoba taky ne, místo pohádek v televizi si budeme prohlížet výše zmíněnou knížku a hlavně doufám, že si najdeme čas na Bibli, přemýšlení a prožití toho, o co doopravdy jde. Takže vlastně panika není potřeba!

Žádné komentáře:

Okomentovat