středa 1. ledna 2014

2013 za námi

leden 2013

prosinec 2013
Silvestrovské oslavy mě nikdy moc nebraly, takže mě ani nemrzelo, když včera čtvrt hodiny před půlnocí začal Bertík úpěnlivě naříkat a já jsem nakonec přelom roku strávila s ním v posteli tím, že jsem se ho snažila utěšit. Nakonec jsme z té postele ještě vylezli, všichni tři se podívali z okna na ohňostroje a zase šli spát. Ani jsme si s mužem nestihli ničím připít. To ale vůbec nevadí, protože rok 2013 byl krásný tak jako tak. Byl to první rok, který jsme úplně celý prožili jako rodiče. Byl to rok, kdy se z našeho miminka stal chlapeček. Byl to rok, kdy se toho Bertík tolik naučil, a my taky. Jsem za ten rok vděčná a s do dalšího hledím s optimismem (ikdyž taky trošku s obavami), protože je mi jasné, že toho přinese taky hodně...

4 komentáře: