sobota 25. ledna 2014

Rosteme

Ne, nezačala jsem používat mateřský plurál víc, než je záhodno. Množné číslo je opravdu na místě, protože poslední dobou se zvětšuje na všechny strany nejen Bertík, ale i já-hlavně tedy moje břicho. Může za to nové miminko, které se tam usadilo a už několik týdnů (doufám že úspěšně) roste. Je mi výborně, nepotkala mě  jediná nevolnost, jen hodně jím a nějak nemám sílu se k čemukoli dokopat. Během dne moc nestíhám o svém jiném stavu meditovat, vlastně tomu ještě pořád nedokážu úplně uvěřit, takže se nemůžu dočkat prvních kopanců, kterými mi mláďátko dá najevo, že tu se mnou doopravdy je. Když se nad tím ale zamyslím, jsem z toho samozřejmě celá vedle, šťastná a natěšená, ačkoli si neumím představit, že za pár měsíců budu mít dvě děti. Snad všechno půjde tak, jak má!
13.týden - Bertík "problematické partie" docela maskuje, ale věřte mi, že to bříško už je fakt vidět (hlavně po večeři a ehm, po druhé večeři :))

11 komentářů:

  1. Moc velkou gratulaci posílám a přeju krásné těhotenství! :-)
    Taky jsem si dvě děti neuměla představit...teď si k nim pro změnu neumím představit to třetí...ale ono to zase nějak přirozeně vyplyne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Je mi jasné, že to vyplyne, ale naprosto si nedokážu představit, že bych měla ještě někoho dalšího tak ráda jako Bertíka. Ale určitě to tak bude a těším se na to:)

      Vymazat
  2. Teda! Moc gratuluju a přeju, ať je všechno v pořádku. Já si to pořád neumím moc dobře představit. Druhé dítě bychom moc rádi, ale to naše první, devítiměsíční vůbec nespí, jsme úplně vyřízení a při pomyšlení na druhé, mě polívá pot (ale chceme ho, samozřejmě). Jen nechápu, jak se to dá přežít, mám kamarádky, co otěhotněly i dva měsíce po porodu... Pro mě je to zatím tak trochu vězení, což vím, že není nejlepší, protože jsem za těch devět měsíců ještě pořádně nikde nebyla (a tím nikde myslím i jen obyčejné setkání se s kamarádkou nebo výstavu), protože po usnutí večer od pláče nepomůže nic než kojení.. a jelikož se budí po hodině, tak to nejdojdu ani k autobusu. Není to nejlepší přístup cítit se jako ve vězení, ale fakt nevíme co s tim. A proto ani to druhé dítě, na druhou stranu vím, že nám může ujet vlak, ale to prostě neovlivníme... Tak ať to u vás jde!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se to třeba ještě změní. Já si pamatuju, jak byl Bertík v sedmi měsících nemocný, několik dní v kuse brečel, pořádně nespal a chtěl furt chovat a já jsem si říkala, jestli nejsem úplně šílená, když bych chtěla tohle čtyřikrát (ano, rádi bychom neskončili u dvou dětí ;)) No a když mu byl rok, tak už jsem najednou měla pocit, že by to šlo.

      Vymazat
  3. Moc gratuluju a ať mláďátko pěkně roste! A přiznám se, že mi to bylo hned jasný, jak jsi nějaký ten týden zpátky psala o tom, že ti dobře vyšlo důležité vyšetření;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) A další vyšetření-ultrazvuk na prvotrimestrální screening mě čeká zrovna v pátek, kdy se budeme stěhovat. To bude rušný den...

      Vymazat
  4. Aha, já myslela, že to už tehdy bylo ono:) No, tak to vypadá, že budeme mít stejně staré děti:)) (na rukách bych si nevydržela sedět a prostě jsem to musela napsat:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to taky gratuluju! :) Já mám termín 8.8., ale možná se po tom pátečním ultrazvuku ještě změní.

      Vymazat
  5. Momentálně jsem ve fázi zvažování a pidižvína začíná být tak vzteklá, že si taky říkám, ještě že mám teď jen jednu :D ale ono si to nějak sedne, prostě musí, že :)) gratuluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Bertík je teď právě dost v pohodě, tak si říkám, že nejspíš nás obšťastní obdobím vzdoru právě ve chvíli, kdy se narodí mimino. Ale co se dá dělat žejo :)

      Vymazat