pondělí 20. ledna 2014

Týden malých radostí: 13.-19.1.

Čínské taštičky mi zachutnaly.
Pondělí: Pondělí bylo opravdu krušné. V noci z neděle Bertík moc nespal, tím pádem my taky ne. Dospával pak dopoledne, takže k večeru už byl strašně unavený, jen se po mě válel, slintal a brečel. Byla jsem ráda, že jsme oba ve zdraví přežili.
Úterý: Bertík byl už podruhé u zubařky. Dostal pochvalu za zuby i za celkem slušné chování.
Středa: Po měsících prodlev a odkladů jsem si konečně domluvila, že budu chodit na jógu.
Čtvrtek: Bertík začal doopravdy chodit! Měsíc nesmělých krůčků a opatrného tréningu se vyplatil, protože skoro nepadá a zvládá i prahy.
Pátek: Odpoledne jsem si užila asi hodinu samoty doma.
Sobota: Skoro celý den byl Bertík u našich. A my jsme zase šli do kina a taky do opravdové čínské restaurace.
Neděle: Bertík se zamiloval do své fotky, kterou mám na mobilu. Smál se na ní, nutil mě ji pusinkovat a dokonce jí dával pusinky i on sám, což je věc téměř nevídaná.

Žádné komentáře:

Okomentovat