pondělí 27. ledna 2014

Týden malých radostí: 20.-26.1.

Váleček nad štětkou rozhodně vítězí!
Pondělí: Poprvé jsem byla na józe. Vzhledem k tomu, že to byla lekce pro těhotné, nešlo o nic náročného, za což jsem vděčná. A ta pohoda mít hodinu (+30 minut cesty) jen pro sebe!
Úterý: Užíváme si s Bertíkem poslední dny v Modřanech a chodíme skoro pořád koukat na kachny. Miluje je.
Středa: Dostala jsem u doktora těhotenskou průkazku a hned se cítím víc těhotná :)
Čtvrtek: Celé odpoledne si máma hrála s Bertíkem a já jsem mohla téměř nerušeně balit.
Pátek: Vyrobila jsem Bertíkovi šálu. Není to žádné veledílo (prostě pruh fleecu s třásněmi), ale i tak mám ze sebe radost. A Bertík si ji překvapivě ani nesundává!
Sobota: Odpoledne jsme Bertíka odložili u manželových rodičů a pustili se do malování nového bytu.
Neděle: Stejně jako v sobotu jsme zkrášlovali náš nový byt. Už je to skoro hotovo.

1 komentář:

  1. To to šlo s novým bytečkem hodně rychle, Magdi! Tak ať jste brzy přestěhovaní, a v klidu!

    OdpovědětVymazat