pondělí 13. ledna 2014

Týden malých radostí: 6.-12.1.

Když se Bertík nedrží za ruku, moc se mu chodit nechce, ale s oporou zvládne vyšlapat spoustu schodů.
Pondělí: Začátek pracovního týdne po čtrnáctidenní vánoční pauze byl pro mě docela krušný. Ještě že jsem tak vysazená na jídlo, protože stačilo koupit pár minizákusků a hned bylo zase líp :)
Úterý: Poprvé jsem zkusila nechat Bertíka vyjít pár schodů. Šlo mu to, bavilo ho to a od té doby každý den zdolává půl podlaží (pak nechce jít domů a mlsně kouká na schody vedoucí na půdu, takže asi budeme  muset přidat).
Středa: Na batolecím cvičení se Bertíkovi extra líbilo, smál se prakticky od začátku do konce. A odpoledne mi pak nadšeně užíral strouhanou mrkev.
Čtvrtek: Návštěva u kamarádky a potom oběd v manželově oblíbené vietnamské restauraci. Bertík se choval slušně a já jsem si dala do nosu.
Pátek: Odpoledne přišla na návštěvu moje máma a Bertík si s ní hezky pohrál.
Sobota: Muž vzal Bertíka na procházku a já jsem mohla v klidu upéct koláč.
Neděle: Tchýně si vyžádala Bertíka na celý den, takže my jsme coby bezdětní zvládli bohoslužby, procházku, nákup, restauraci i kino. Paráda!

Žádné komentáře:

Okomentovat