pondělí 17. února 2014

Au!

Tentokrát se nezmůžu na týdenní přehled dřív než zítra, protože v tuhle chvíli jsem ráda, že vůbec vidím. Včera odpoledne mi totiž Bertík tak nešťastně šťouchnul do oka, že mi poškrábal rohovku, takže jsem večer protrpěla se zavřenýma očima (nemohla jsem otevřít ani to zdravé, protože pak to bolelo jako čert), chvílemi dokonce brečela bolestí a přemýšlela o tom, jestli má smysl jezdit na pohotovost. Nakonec jsem dospěla k závěru, že v tomhle stavu celou noc nevydržím, zalarmovala jsem rodiče, kteří přišli hlídat spícího viníka a nechala se odvézt na Vinohrady, kde mi sestřička hned dala kouzelné kapky, po kterých to přestalo bolet (jenže jejich účinek po pár hodinách vyprchal), dostala jsem antibiotickou mast a obvaz přes oko a politovali mě, že tohle je vážně bolestivá věc, takže to mám blbý, že si kromě Paralenu nic nemůžu vzít. V noci jsem toho moc nenaspala a když se mě v sedm muž zeptal, jestli to s Bertíkem zvládnu a on může do práce, nebyla jsem schopná otevřít ani to neporaněné oko. Naštěstí teda zůstal doma, o Bertíka se pěkně staral, já jsem z postele vylezla v půl jedenácté a teď už je mi skoro dobře. Trvalé následky mi snad žádné nehrozí, jen si budu dávat opravdu pořádný pozor na to, kam mi Bertík ty svoje nenechavé ruce strká.
PS: Děkuju rodičům, že mi umožnili návštěvu doktora a hlavně manželovi, že se zvládl postarat jak o dítě, tak i o slepou ženu.

4 komentáře:

  1. Nee! To se stalo mé kamarádce, trpěla tři dny! Od té doby stříhám dětské nehtíky opravdu důkladně a taky uhybám, ale obávám se, že to moc nejde ubránit... Tak ať je líp!

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobře, že oko funguje a ať je brzo úplně v pořádku. Já bych při tom incidentu velice ocenila tu kladnou stránku věci - to dlouhé ležení v posteli:))

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem netušila, že něco takového je možné!!! Přeji brzkou rekonvalescenci, a víc opatrnosti těm malým nenechavým prstíkům!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Dneska už naštěstí jen trochu rozmazaně vidím, ale jinak v pohodě. Akorát mám teda paranoiu z Bertíkových ručiček :)

    OdpovědětVymazat