pondělí 24. února 2014

Ťuk ťuk

Poslední dva týdny přemýšlím o tom, jestli už je to ono, nebo si jenom něco namlouvám. Ale teď už to je jasné - miminko o sobě začalo dávat vědět. Nesmělé bublinky, které vyžadovaly absolutní klid přešly v trošku konkrétnější oťukávání. Samozřejmě to ještě nejsou žádné kopance, u kterých by mi tancovalo celé břicho, ale jsem si čím dál víc jistá, že je to tady. Moc jsem se na to těšila, protože až do teď jsem svoje těhotenství moc nevnímala a během dne si třeba ani pořádně neuvědomila, že ve mě roste nový život, ale teď už nehrozí, že bych na to zapomněla. Miminko se mi samo ozve a já si při každém ťuknutí znovu s překvapením a radostí uvědomím, co v sobě nosím.

3 komentáře:

  1. Jé, to jsem měla strašně ráda :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já si to taky hrozně užívám a dneska ráno už dokonce dostal kopanec i muž :) No, jsem v 17.tt, což na druhorodičku není zas tak moc brzo.

    OdpovědětVymazat