úterý 18. února 2014

Týden malých radostí: 10.-16.2.

Jedna z prvních věcí, které jsme koupili pro další miminko.
Pondělí: Osobní potvrzení registrace do Podolí bylo s Bertíkem docela výživné. Zatímco jsem čekala nebo seděla u okýnka, on pořád někam odbíhal, já ho chytala, on řval... No, zvládli jsme to, ale příště už tam jdu jedině sama.
Úterý: Začaly peripetie s výměnou komínku vedoucího od karmy. Kominíci u nás od té doby byli ještě dvakrát, ale jsem ráda, že už to je v pořádku.
Středa: Bertík to cvičení batolat prostě žere. Vlastně ani ne tak cvičení samo o sobě, ale ty básničky. Líbí se mi to:)
Čtvrtek: Přišla na návštěvu kamarádka s 2,5letou holčičkou. Úžasně si s Bertíkem rozuměli, vyhráli si spolu a my si mohly v klidu povídat. Kéž by to takhle vypadalo, až budu mít dvě děti!
Pátek: Protože jediný kabát, který ještě pohodlně zapnu je ten nejtlustší, vydala jsem se na lov nového. Podařilo se mi v sekáči koupit pěkný o číslo větší kousek v army stylu a ještě k tomu džíny za 30Kč, které si chci přešít na těhotenské.
Sobota: Už několik týdnů jsem toužila po masových kuličkách z IKEA a hlavně po té jejich bramborové kaši s cibulkou. Můj sen se mi splnil, protože jsme se tam vypravili na nákup různých drobností do nového bytu (a taky jsme pořídili něco málo pro miminko).
Neděle: Udělali jsme si výlet do Mladé Boleslavi, kde jsme navštívili muzeum Škodovek. Po návratu se stalo to neštěstí s Bertíkovým prstem a mým okem, ale dneska už je to v pohodě, jen pořád vidím trošku rozmazaně.

Žádné komentáře:

Okomentovat