pondělí 24. února 2014

Týden malých radostí: 17.-23.2.

Nejsem moc dobrá švadlena, takže moje kalhoty nejsou úplně výstavní, ale svůj účel splní a za výrobní náklady 30Kč (džíny ze second handu) to ujde :)
Pondělí: Sice poloslepá, ale takhle pozdě jsem nevstávala už hodně let (kvůli bolavému oku jsem toho v noci moc nenaspala, takže jsem to doháněla ráno). A pak jsem skoro celý den nic nedělala, protože se o všechno postaral můj milý muž.
Úterý: Už je tu fakt jaro! Viděla jsem první sněženky a byla jsem s Bertíkem na hřišti. A večer mi manžel přinesl domů nový notebook (ten minulý o Vánocích zlikvidoval náš malý Demolition man).
Středa: Kontrola na gynekologii proběhla dobře, zase jsem si poslechla, jak miminku tluče srdce. A poprvé jsem s Bertíkem vyzkoušela dětské oddělení v knihovně. Na takhle malé děti není úplně stavěné, ale zaslechla jsem, jak se knihovnice baví o tom, že tam dají další hračky, takže za nějaký čas to obhlídneme.
Čtvrtek: Muž odjel na dvoudenní služební cestu, tak jsem se trochu bála, jak to s Bertíkem zvládnu sama (obzvlášť v noci tatínka nutně potřebuje). Naštěstí to celkem šlo, ikdyž táta je táta. A taky jsem si šla zacvičit.
Pátek: To dojemné shledání otce a syna! Mám radost z toho, jak se mají rádi :)
Sobota: Zatímco manžel vzal Bertíka ven na poštu a nákup, přešila jsem si jedny kalhoty na těhotenské (ikdyž ty švy bych vám nepřála vidět) a spíchla jsem závěsy do ložnice. Odpoledne jsme se všichni vypravili na hřiště, kde se Bertík zabavil sypáním písku do kyblíčku a já jsem dělala bábovky.
Neděle: Kromě kostela a nákupu jsme nikam nešli a nejeli, takže zbyl čas i na trochu odpočinku. Jedli jsme čokoládový dort, který jsem upekla předchozí den a já jsem letos poprvé pověsila prádlo ven (miluju tu vůni prádla, které uschlo na sluníčku).

Žádné komentáře:

Okomentovat