pondělí 3. února 2014

Týden malých radostí: 27.1.-2.2.

Paleček má úspěch. Po bábě si Bertík oblíbil i mouchu.
 Pondělí: Já ani Bertík jsme nebyli moc ve formě. On se na mě věšel a řval, já jsem celý den měla pocit, že nic nezvládám. Naštěstí večer rodinnou čest zachránil manžel, který se vydal malovat nový byt.
Úterý: Bertík mi zase dával zabrat, takže jsem byla vděčná bráchovi, který mi přišel pomoct s balením. Bez něj bych toho za celý den moc nezvládla.
Středa: Rozšířila jsem svůj šatník o těhotenskou sukni a šaty. Normální oblečení už začíná být nepoužitelné.
Čtvrtek: Odpoledne jsme dali Bertíka k mým rodičům a definitivně dokončili malování.
Pátek: Ráno jsme se s mužem vypravili na screeningový ultrazvuk, kde všechno vypadalo tak, jak mělo. Miminko má už přes 6cm a viděli jsme i prstíčky:) Odpoledne jsme se pak úspěšně přestěhovali.
Sobota: Opět jsme Bertíka šoupli k našim (díky, díky!) a celý den vybalovali a montovali. Večer jsme si pak poprvé zapálili oheň v krbu. K idyle chybí už jen koupit houpací křeslo.
Neděle:Náš nový byt už začíná vypadat jako domov. Do Bertíkova pokoje jsme dali dětský koberec, skoro všechno oblečení už je ve skříni a z těch 46 krabic už asi půlka zmizela. A Bertík do svého repertoáru zvuků a gest přidal další - když vidí v knížce mouchu, tak mává "křídlama" :)

Žádné komentáře:

Okomentovat