úterý 11. února 2014

Týden malých radostí: 3.-9.2.

Potřebuju, aby se mi v porodnici líbilo. Nejen proto je pro mě Podolí volba č.1

Nějak toho mám moc, takže tentokrát až v úterý...
Pondělí: První den v novém bytě, kdy jsem tady byla na Bertíka sama. Překvapivě jsme to zvládli líp než při minulém stěhování.
Úterý:  Stres ze stěhování podlomil mou imunitu a podlehla jsem nějaké viróze. Byla jsem ráda, že to mám k rodičům kousek a můžu tam strávit celé odpoledne popíjením čaje, zatímco Bertíkovi se věnoval někdo jiný.
Středa: Bertík už umí být tak samostatný! Na cvičení batolat ode mě odešel, kdy se mu zlíbilo, prozkoumal ostatní děti a z dálky se na mě smál a mával.
Čtvrtek: Bertík dostal očkování a ani u toho nezabrečel. Zatím se tváří, že žádnou reakci mít nebude, ale prý se může projevit až po 7-10 dnech.
Pátek: Díky manželovým počítačovým schopnostem jsem zaregistrovaná k porodu do Podolí. Pražské rodičky vědí, o čem mluvím. Na oslavu jsem pak v Cheesy koupila výborný kozí sýr (ten kozí "smrad" miluju).
Sobota: Vyrazili jsme na menší výlet s našimi kamarády a jejich synem-Bertíkovým vrstevníkem.
Neděle: Konečně jsme se dostali i na procházku po okolí našeho nového bydliště.

Žádné komentáře:

Okomentovat