čtvrtek 20. března 2014

Čtyři dny ve dvou

První noc bez Bertíka mám už úspěšně za sebou, teď nás čeká další test, zda se on beze mě a já bez něj dokážeme na chvíli obejít. V sobotu vyrážíme s mužem na čtyřdenní výlet do Berlína a Bertíka se chystáme svěřit do péče mým rodičům. Věřím tomu, že to všichni zvládnou dobře, přesto jsem trochu nervózní. Ale zároveň jsem ráda, že jsem se k něčemu takovému odhodlala, protože až nastane čas odjezdu do porodnice, budu už vědět, že Bertík to přežije i s někým jiným než jen se mnou a že mě se sice bude stýskat, ale taky žalem nezhynu. A v neposlední řadě se těším na to, že budeme takovou dobu spolu jen já a manžel, úplně jako za mlada :) Tak nám držte palce, ať nikdo neonemocní, nezapomenu Bertíkovi zabalit lahev na mlíko nebo tak něco. (Poslední dobou jsem se začala cíti nějak moc těhotně a zdá se mi, že se dostávám do té fáze, kdy ze mě mimino vysává inteligenci.)

1 komentář: