čtvrtek 27. března 2014

Sbohem, růžová čepičko!

Od úplného začátku svého druhého těhotenství jsem měla intenzivní pocit, že budeme mít holčičku. S Bertíkem se ukázalo, že jsem se v podobném tušení nepletla, a tak jsem to brala skoro jako hotovou věc. Dokonce i chutě byly dost odlišné. Zatímco poprvé jsem při představě kusu hovězího slintala jak Pavlovův pes, teď jsem sebemenší kousíček masa pečlivě vybírala na okraj talíře. Takže jsem neodolala a koupila krásnou růžovou čepičku z merina. Začla jsem si představovat všechny ty šatičky, culíčky a sukýnky. Jak ale týdny plynuly, nejen že mě má jistota opouštěla, ale hlavně mi to bylo čím dál tím víc jedno. Na včerejším ultrazvuku nám pan doktor sdělil, že to bude kluk a já nejen nejsem zklamaná, ale mám ohromnou radost. S chlapečky už to umíme a nemusím kupovat další oblečení. Navíc věřím, že s Bertíkem budou parťáci a budou provádět všechny klučičí rošťárny, které si dokážou vymyslet. A růžová čepička počká na příště :)
PS: A nebo se třeba pan doktor spletl.

1 komentář:

  1. Haha, bereš to sportovně, to je fajn:) Spousta budoucích matek kolem mě říká, že je jedno co to bude, hlavně, když to bude holčička:))

    OdpovědětVymazat