pondělí 17. března 2014

Týden malých radostí: 10.-16.3.

Je možné, že už se blíží doba, kdy to půjde i bez něj...
Pondělí: Odpoledne jsme s Bertíkem vyrazili s kamarádkou a jejím synem do Hostivařského parku. Bylo to fajn a opět jsem se utvrdila v tom, že Bertík je asi výjimečně klidné dítě :)
Úterý: Poprvé jsme šli na cvičení pro větší děti. Bylo to trochu zklamání, protože paní, která ho vedla, měla poněkud přehnané požadavky, kterým (nejen) Bertík vůbec nestačil a já jsem ho celou hodinu musela odněkud někam tahat, různě přemlouvat a podobně. Ale jedna z maminek se ke mě přihlásila a připomněla mi, že jsme spolu jeden den ležely na rizikovém v Podolí. Byla to ta nejsympatičtější ze všem mých spolubydlících, tak kvůli ní tomu cvičení dám ještě šanci.
Středa: Na rehabilitaci Bertík nebrečel a neschovával se mi za sukni jako obvykle, ale smál se na celé kolo a pobíhal. A taky dostal pochvalu.
Čtvrtek: Šla jsem na cvičení pro těhotné. Je to taková paráda chodit někam sama!
Pátek: Prostě radost z toho, že už je pátek. Někdy stačí ke štěstí jen tohle.
Sobota: Odpoledne přišel na návštěvu brácha se svou slečnou. Prý to tu máme hezké:)
Neděle: Poprvé jsme vyrazili ven bez kočárku nebo nosítka. Počasí nebylo ideální, ale mírný déšť Bertíkovi nevadil a vítr se mu dokonce líbil. A odpoledne jsem mu nakoupila hromadu oblečení v následujících dvou velikostech.

Žádné komentáře:

Okomentovat