středa 26. března 2014

Týden malých radostí: 17.-23.3.

Tentokrát hodně opožděně, protože teprve včera večer jsme se vrátili domů.

Braniborská brána je pěkná, ale frustruje mě, že vede od nikud nikam :)
Pondělí: Bertík poprvé šel po schodech dolů. Hurá, už ho nemusím nosit!
Úterý: Muž odjel na služební cestu, ale mě tady smutno nebylo, protože odpoledne přišli na návštěvu jeho rodiče a večer můj brácha.
Středa: Těhotenská poradna nepřinesla žádné nové objevy, což je dobře.
Čtvrtek: Trochu neplánovaně jsem vyrazila s Bertíkem na oběd s manželem a jeho kolegy. Malinko jsem se bála, aby nedělal moc velký bugr, ale choval se úžasně společensky.
Pátek: Dopoledne jsem s Bertíkem navštívila kamarádku, která má o rok starší holčičku. Je krásné pozorovat, jak se mají ty děti rády a jak si spolu hezky hrají. (Kéž by to za nějakou dobu takhle vypadalo i u nás doma!)
Sobota: Předali jsme Bertíka do péče mých rodičů a vyrazili do Berlína. Samozřejmě jsme měli obavy, jak to zvládnou, ale první (a ty další potom taky) zprávy, co jsme o něm dostali, byly velice pozitivní.
Neděle: Úspěšně jsme pokračovali v objevování berlínských zajímavostí a užívání si dočasné bezdětnosti. A ochutnala jsem slavný currywurst (že bych to ale musela jíst ještě jednou, to se říct nedá).

Žádné komentáře:

Okomentovat