neděle 30. března 2014

Týden malých radostí: 24.-30.3.

Velice podobně vypadá náš nový kočárek pro dítě číslo dvě. Ten starý mi moc nevyhovoval a když jsem náhodou objevila inzerát na tenhle, za tu cenu jsem ho prostě musela koupit ;)
Pondělí: Jsem ráda, že máme s manželem stejný pohled na dovolenou. Když bylo ošklivo a zima, prostě jsme odpoledne pár hodin zůstali v apartmánu, četli si, odpočívali a berlínské památky nechali na později.
Úterý: Šťastně jsme se vrátili do Prahy a Bertík nás krásně přivítal. Nebyl ani přehnaně přítulný ani odtažitý, jen z nás měl radost (a my z něj). A večer jsme ještě stihli koupit kočárek pro druhé miminko.
Středa: U zubařky i na ultrazvuku bylo všechno v pořádku a my jsme se dozvěděli, že Bertík bude mít brášku.
Čtvrtek: První den po dovolené, kdy šel muž do práce jsme přežili s Bertíkem docela v pohodě a večer jsem ještě zašla na těhotenské cvičení.
Pátek: Poprvé jsem s Bertíkovou pomocí pekla štrůdl (válel těsto, dával na něj jablka a hlavně užíral šlupky) a taky jsem ho nechala malovat vodovkami. Pastelky ho nebaví, ale vodovek se teď dožaduje každou chvíli.
Sobota: Využili jsme pěkného počasí a vyrazili na výlet do Milovic. Díky Bertíkovu špatnému rozpoložení to sice bylo náročné, ale i tak jsem ráda, že jsme neseděli doma.
Neděle: Bertík opět nebyl úplně ve formě, ale když večer běhal ode mě k manželovi, aby nám dával pusinky, byl prostě k sežrání a všechno špatné bylo hned zapomenuto.

Žádné komentáře:

Okomentovat