pondělí 21. dubna 2014

Týden malých radostí: 14.-20.4.

Koupit extra odolné nelámavé voskovky byl dobrý nápad. Bertík si je hned oblíbil-sám si vezme papír a kreslí..
Pondělí: Nedělní večeře mi silně nesedla, takže jsem celý den strávila buď v křečích na pohovce nebo rovnou na WC. Naštěstí si muž vzal na půl dne home office a odpoledne se domů vrátil dřív, takže jsem nemusela nic moc dělat.
Úterý: Ještě jsem se necítila na to, abych nakupovala a vařila, takže jsem s Bertíkem vyrazila na oběd a odpoledne k našim. Dost mi to ulehčilo život.
Středa: Poslední ze série dnů, kdy mi bylo na nic, tentokrát mě bolela záda tak, že jsem se nemohla skoro hnout. I tak jsem se s Bertíkem doplazila na rehabilitaci (cestou tam i zpátky nám jely jen nízkopodlažní tramvaje-hurá), kde dostal velkou pochvalu a svolení přijít až za půl roku.
Čtvrtek: Začátek Velikonoc a Bertík objevil kouzlo voskovek. Pro mě je to mnohem praktičtější než vodovky, které se mu taky líbí.
Pátek: V kostele jsem si popovídala s několika maminkami a zjistila, že nejsem jediná, která měla špatný pocit z toho, že se její dítě narodilo císařem. Hned se cítím o něco normálnější.
Sobota: Krásná procházka v Průhonickém parku. Počasí ukázkové a všichni v dobré náladě. A Bertík ochutnal svou první zmrzlinu.
Neděle: Neděle vzkříšení, to přece stačí samo o sobě. My jsme ještě k tomu odpoledne svěřili Bertíka do péče mým rodičům a vyšli si na procházku a skvělou večeři u příležitosti výročí našeho seznámení.

1 komentář: