pondělí 28. dubna 2014

Týden malých radostí: 21.-27.4.

Bertík má kytky rád. Dokonce ani nemá tendence je trhat, jen na ně vesele ukazuje.
Pondělí: Velikonoční zvyky mě moc nebaví, takže místo pomlázek a vajíček jsme vytáhli šroubováky a udělali pár úprav v našem bytě. (Mimochodem, víte, jak posunout hodně těžkou komodu, když je k dispozici jen jeden muž, jedna těhotná žena a jedno batole? Lahve od piva vám v takovém případě udělají dobrou službu!)
Úterý: Pět let ode dne, kdy jsme se s manželem poprvé setkali. Uvařila jsem dobrou večeři (Bertík neustále žebral další a další maso) a nakonec jsem se i té kytky dočkala.
Středa: Kromě autobusů a tramvají Bertíka k mé velké radosti venku zajímají i kytky. Poprvé jsme spolu foukali do odkvetlé pampelišky. Rychle to pochopil a líbilo se mu to.
Čtvrtek: Na batolecím cvičení byl Bertík nejvzornější ze všech. Nepřičítám to teda svým výchovným úspěchům, ale jeho zálibě v uklízení (děti měly přes překážkovou dráhu nosit míčky do krabice).
Pátek: Konečně dorazila matrace do Bertíkovy nové postele. Tu jsme sestavili a Bertík ji hned večer vyzkoušel. Usnul bez problémů, stará postýlka mu nijak nechyběla a ani se v noci nekonal žádný pád.
Sobota: Na návštěvu přišli kamarádi se svým 1,5letým chlapečkem. Děti po obědě hezky spaly, my jsme seděli na zahradě a kluci si tam po probuzení pěkně hráli.
Neděle: Po obědě jsem nechala muže s Bertíkem doma a sama si šla koupit něco na sebe. Asi už vypadám hodně těhotně, protože mi v metru nějaký člověk popřál šťastný porod.

3 komentáře:

  1. K tomu nakupování - já jsem se dnes po dlouhé době dostala do sekáče sama, bez B. a pochvalovala jsem si, jak se dobře nakupuje, když na mě nikdo do kabinky nedělá "baf" a můžu si všechno v klidu vyzkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  2. Kam chodíte na batolecí cvičení? Pořád se odhodlávám, ale nějak ne a ne..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chodíme do Rosety v Nuslích a fakt si nemůžu stěžovat. Není tam přeplněno, vede to fyzioterapeutka, atmosféra je uvolněná a cena přátelská ;)

      Vymazat