pondělí 7. dubna 2014

Týden malých radostí: 31.3.-6.4.

Bertíkův trůn. Nechci nic zakřiknout, ale vypadá to celkem nadějně:)
Pondělí: S těhotnou kamarádkou-maminkou Bertíkova vrstevníka jsme využily nabídku pražské ZOO a vyšly si tam za korunu. Oblíbeného tygra Bertík prospal (stejně byl někde schovaný), ale tučňáci měli velký úspěch.
Úterý: Odhodlala jsem se Bertíkovy sundat na doma plíny. První den byl náročný, ale čekala jsem, že to bude ještě horší.
Středa: Na návštěvu přišla kamarádka. Vždycky mě potěší, když si na mě někdo vzpomene a sám od sebe se ozve, že bychom se mohli sejít.
Čtvrtek: Batolecí cvičení se mě i Bertíkovi líbilo a taky jsme pořídili druhý nočník, který budeme nosit ven.
Pátek: Zašli jsme s mužem (a Bertíkem) na oběd do vietnamské restaurace. Mňam!
Sobota: Manžel si koupil novou vrtačku a spravil práh v ložnici, který nás zlobil už od chvíle, co jsme se přestěhovali.
Neděle: Odpoledne nás navštívili všichni tři mí bráchové, z toho dva i s manželkou (současnou nebo nastávající). Jsem ráda, že mám velkou rodinu (a taky že jsem měla záminku upéct výborný čokoládový dort).

Žádné komentáře:

Okomentovat