úterý 15. dubna 2014

Týden malých radostí: 7.-13.4.

Trhy na Jiřáku jsou nejlepší. Když jsme od něj bydleli deset minut pěšky, chodila jsem tam často a ráda.
Pondělí: Večer jsem nechala své muže doma napospas sobě navzájem a vyrazila jen o pár metrů dál, kde bydlí moje dobrá kamarádka. Holčičí pokecy jsou super.
Úterý: Bertíkova knižní mánie začíná nést ovoce. Při prohlížení oblíbených leporel si sám ukazuje to, co mu obvykle předvádím, když mu je čtu. Akorát u Mravenečka při "třikrát denně prášek cukru" ukazuje jen jeden prst :)
Středa: Odpolední návštěva u kamarádky a obhlídka farmářských trhů na Jiřáku. Jsou fakt lepší než ty u nás na Kubáni, budu tam chodit častěji.
Čtvrtek: Večer jsem si zase zašla na těhotenské cvičení. Mám ráda tu hodinku týdně (+cestu), kdy mám čas jen sama pro sebe.
Pátek: Další návštěva milé kamarádky a Bertíkpoprvé postavil z Lega věž vyšší než je on sám. Konečně ho to doopravdy začalo bavit.
Sobota: Odpoledne jsme strávili u kamarádů, kteří pořádali dětskou párty se spoustou výborného asijského jídla. Obdivuju, že si (ač sami bezdětní) pozvali domů tolik kojenců a batolat a zvládli připravit asi deset druhů exotických pochutin.
Neděle: Koupili jsme pro Bertíka velkou (160x70) postel. Teď už jen matraci a může proběhnout přesun z postýlky.

Žádné komentáře:

Okomentovat