pátek 9. května 2014

Prostřední tři měsíce

Pěkně rostou :)
Říká se, že druhý trimestr je nejlepší. Já jsem si ho teda rozhodně užila. Kromě toho, že mi rostlo břicho (vlastně i další části těla), jsem skoro nevěděla o tom, že jsem těhotná. Občas mě bolela záda a snadněji jsem se unavila, ale v podstatě si na nic nemůžu stěžovat. Možná je to i tím, že nemám tolik času se sledovat a řešit svoje těhotenství. Každopádně mi bylo coby těhotné tak dobře, že jsem měla pocit, že to dítě klidně můžu nosit ještě rok a pořád se mi to bude líbit. Teď,  s úderem sedmého měsíce, se situace pomalu mění. Záda se ozývají častěji, vylézt z vany a z auta začíná být složitý gymnastický výkon, na zádech spát nemůžu a boky mám ráno bolavé a otlačené. Pořád se neopovažuju si nějak moc stěžovat, ale cítím, že pomalu začíná jít do tuhého. A je to dobře, protože až do téhle chvíle mi vždy z představy konce těhotenství bylo tak trochu smutno. Jestliže ale bude jiný stav stále fyzicky (i psychicky) náročnější, věřím tomu, že se na jeho závěr budu těšit jak na smilování. Do té doby se ale budu snažit každý den s bříškem užít co nejlíp.

Žádné komentáře:

Okomentovat