úterý 6. května 2014

Týden malých radostí: 28.4.-4.5.

Bertík dostal svoje první kšandy. Vypadá v nich jak chlapeček, co chodí do školky.
Pondělí: V podstatě náhodou jsem se dostala k přednášce "Jak na porod bez bolesti" (na youtube) a překvapilo mě, jak moc mě zaujala a inspirovala. Doporučuju.
Úterý: Bertíkovi dorazily nové boty (už velikost 24) a já jsem zdárně přežila test na těhotenskou cukrovku. Ten sladký roztok sice není snídaně mých snů, ale mít dvě hodiny klidu na čtení-to stojí za to!
Středa: Odpoledne jsme šli na návštěvu k bráchovi a dozvěděli jsme se tam, jak pokračují jeho svatební přípravy. Obřad je naplánovaný na 26.7., tak doufám, že ho stihnu ještě ve stavu 2v1.
Čtvrtek: Dopoledne bylo hezky a tak jsme si volno užili v Malešickém parku. A Bertík se naučil na nás mrkat.
Pátek: Využila jsem slev v rámci Týdne opravdových plen a koupila nové svrchňáčky pro miminko a ještě pár dalších drobností. Je to tak roztomile malinké!
Sobota: Vyrazili jsme na chalupu manželových rodičů prozkoumat pískoviště a houpačku, kterou tam pro Bertíka vybudovali. Oboje se mu moc líbilo.
Neděle: Dopoledne jsme si z chalupy udělali krátký výlet na nedaleký Točník. Jsou tam ovce, kozy a prasata, což se líbí všem dětem, co jdou okolo.

Žádné komentáře:

Okomentovat