pondělí 12. května 2014

Týden malých radostí: 5.-11.5.

První kytka, kterou jsem od Bertíka dostala, byla gerbera.
Pondělí: Po několika neúspěšných pokusech se mi podařilo Bertíkovi koupit kšiltovku bez Mickey Mousů, Spidermanů a prapodivných anglických nápisů.
Úterý: Dost náročný den, protože muž odjel na dvoudenní služební cestu a v dětském pokoji nám předělávali podlahu, takže jsem musela být s Bertíkem pořád doma. Naštěstí odpoledne přišla máma a vyvenčila ho.
Středa: Podlaha je hotová a vůbec nevrže! Už se nemusíme od spícího dítěte plížit jak myšky, ale můžeme normálně odejít.
Čtvrtek: Státní svátky jsou super, měly by být časteji. Tentokrát jsme odpoledne vyrazli na rodinnou procházku do Grébovky.
Pátek: Manžel měl home-office, což bylo pro všechny docela příjemné. A odpoledne nainstaloval na zeď soustavu poliček na kuchařky.
Sobota: Velký rodinný sraz . Bertík se neznámých lidí vůbec nebál, neohroženě běhal všude možně a já jsem si pochovala půlroční miminko.
Neděle: Od muže a Bertíka jsem dostala moc hezkou kytku ke Dni matek. A taky pusu. Oboje mě potěšilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat