pátek 27. června 2014

Hudba pro děti


Nejsem žádný velký hudební maniak. Už když jsem čekala Bertíka a kamarádi se mě ptali, jestli mu pouštím nějakou hudbu, většinou jsem po pravdě přiznala, že ne a že se ho už od prenatálního stádia snažím vést k tichu. To se teda moc nepodařilo a vyšší nebo nižší hladina hluku je u nás doma (pokud Bertík zrovna nespí) prakticky pořád. Přidávat k tomu ještě nějakou muziku se mi obvykle nechce. Ale nedávno jsem zjistila, že hudba pro děti není jen Dáda a Šmoulí diskotéka. Ano, je to objevení Ameriky, ale teprve teď jsem si poprvé poslechla Kašpárka v rohlíku. Bavilo mě to a Bertíka taky. Dokonce se sám dožaduje toho, abych mu podobnou muziku pouštěla-přijde k počítači, začne se pohupovat a ukazuje svůj znak pro "není". (Přeloženo: "Chci z počítače pustit hudbu, abych mohl tancovat, protože bez ní to nejde.") Kromě zmiňovaného Kašpárka jsme narazli ještě na dětské album Mixle v pixle, které natočila Vypsaná fixa. Na podrobnější průzkum dětského hudebního světa ale nějak nemám energii a tak se ptám vás, zkušenějších rodičů/hudebníků, co byste nám doporučili?

1 komentář:

  1. Kromě Kašpárka mám z hudby pro děti ráda písničky v angličtině od Mira Žbirky, Hrajeme si u maminky od Hradišťana a B. miluje písničku o mašince odsud (Jedeme na výlet): http://www.jedemenavylet.345.cz/ . Nicméně taky hudbu pouštím jen výjimečně - narozdíl od ještě bezdětných časů:)

    OdpovědětVymazat