pondělí 9. června 2014

Týden malých radostí: 2.-8.6.

Do Prachovských skal se dá jít i s kočárkem.
Pondělí: První den po návratu z dovolené, kdy jsem byla s Bertíkem sama, dopadl líp, než jsem čekala. Bála jsem se toho, jestli se jenom se mnou nebude moc nudit, ale nakonec to byla docela pohoda.
Úterý: Manžel byl nemocný, takže zůstal doma a my jsme se o něj s Bertíkem mohli celý den starat.
Středa: Bertík poprvé vynechal odpolední spánek. Naštěstí to pak nezalomil někdy v šest, jak jsem se obávala, ale vydržel až do osmi, kdy usnul jak zabitý.
Čtvrtek: Po delší době jsem zase byla na těhotenském cvičení. Pěkně jsem se protáhla a závěrečných pár minut relaxace mi fakt pomohlo.
Pátek: V Bertíkovi se opět probudila láska k plyšovému krtkovi. Mazlí se s ním a bere si ho do postele. A já se jenom rozplývám, jak je roztomilý :)
Sobota: Vypravili jsme se s mou rodinou na víkend do Českého ráje. Bylo hezky a výlety se pěkně povedly.
Neděle: Cesta domů byla díky jednomu z mých bratrů (který jel v autě s námi) úplně v pohodě. Celou dobu Bertíka bavil předváděním zvířat a legráckami s krtkem.

Žádné komentáře:

Okomentovat