pondělí 16. června 2014

Týden malých radostí: 9.-15.6.

Hromadné dětské akce ve mě vyvolávají mírnou paniku, ale nakonec to bylo fajn.
Pondělí: Vyprala jsem první várku miminkovského oblečení. Je to tak neuvěřitelně malinké (a to si pamatuju, že Bertíkovi i tak byla spousta věcí velká)!
Úterý: Zašla jsem s Bertíkem na návštěvu k našim. Zatímco Bertík řádil jak černá ruka, já jsem se mohla válet na gauči, protože ho hlídal někdo jiný.
Středa: Další ultrazvuk miminka. Je to opravdu kluk a váží asi 1300g, takže to prý nebude žádný cvalík.
Čtvrtek: Odpoledne jsem se připojila k pikniku, který pořádaly mé kamarádky (díky za pozvání!). Díky zábavě vydržel Bertík celý den bez spánku a večer krásně vytuhnul už při sledování Krtka.
Pátek: Za Bertíkovy asistence jsem vyčistila hluboký kočárek .Večer jsem se s ním i s manželem rozloučila a zůstala sama doma.
Sobota: Celý den sama! Zvládla jsem vyžehlit tu hromadu oblečení pro miminko, udělat jahodovo-ricottový dort a psychicky se zregenerovat. A to shledání!
Neděle: S kamarády jsme se podívali na rodinný festival Kašpárkohraní. Podobné akce jsme zatím nenavštěvovali, ale Bertík se pomalu dostává do věku, kdy už něco z programu ocení.


Žádné komentáře:

Okomentovat