čtvrtek 26. června 2014

Vedlejší efekty těhotenství

Břicho se zvětšuje, mozek se zmenšuje...
Těhotenství není jen o rostoucím břichu, to asi tuší každý. S bolavými zády, nabranými kily a pálící žáhou se tak nějak počítá.Co mě ale i podruhé zaskočilo, je ta celková neohrabanost, nešikovnost a úbytek mentálních schopností. Někde jsem četla, že se těhotným ženám míň okysličuje mozek, a docela bych tomu i věřila (protože jediné další vysvětlení toho, co dělám, by mohlo být jedině to, že jsem prostě blbá). Všechno mi padá z rukou. Ale v takové míře a takovým způsobem, že sama nechápu, jak je to vůbec možné. Na přednášku v rámci Světového týdne respektu k porodu jsem vyrazila o týden dřív (a děsně jsem se divila, že tam nikdo není). Upekla jsem bábovku bez cukru. Téměř pokaždé zapomenu v obchodě koupit aspoň jednu věc (hlavně že si napíšu seznam). Nejsem schopná si vybavit slovo, které chci použít. Jdu do vedlejší místnosti a v půlce cesty už nevím, proč. Dvě hodiny jsem si nechala louhovat čaj. A tak podobně. Doufám aspoň, že ta inteligence, která mi schází, putuje k miminku. Protože jestli to tak je, bude to génius!

3 komentáře:

  1. Zdá se, že je to naprosto normální :-)
    Taky jsem o tom v inkriminovaném období psala http://nevylecitelnaoptimistka.blogspot.cz/2014/04/tehotenstvim-k-trvale-retardaci.html
    Zase to přejde, držím palce ať je to co nejdřív! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže těhotenská demence plynule přechází do té mateřské ;)

      Vymazat
  2. Pokousela sem se secist 8+6 a trikrat sem dostala spatnej vysledek;-) ale bylo mi to jedno:-D

    OdpovědětVymazat