pátek 1. srpna 2014

Poslední týden

Zbývá mi maximálně sedm dnů těhotenství. Buď začnu rodit spontánně a nebo půjdu příští pátek na císaře. Mám zase horší jaterní testy (naštěstí ne tak moc jako s Bertíkem), takže delší otálení nepřichází v úvahu. Kdybych se nechala panem doktorem přesvědčit, tak by bylo miminko na světě už dneska. Dohodli jsme se ale, že mu ještě týden navíc necháme. Porodu ale zatím prý nic nenasvědčuje a já na sobě taky nic zvláštního nepozoruju. Naopak se cítím až podezřele dobře a kdybych neměla to velké břicho, ve kterém se občas něco mele, ani bych nevěděla, že jsem těhotná. Ovšem nervy už začínají pracovat. Dneska jsem si zjistila, kdy a kam se mám hlásit, co si vzít s sebou a v kolik hodin půjdu na řadu. Najednou je všechno až příliš reálné. Bojím se. A vůbec mi nepomáhá, že už jsem to jednou zažila a přežila. Naopak. Tolik jsem doufala, že tentokrát to bude jinak... Jasně, týden je docela dlouhá doba a porod může přijít jako blesk z čistého nebe, ale já už tomu moc nevěřím a ani nechci věřit, protože za to zklamání mi to nestojí. Snažím se přijmout to, že ani své druhé (a tím pádem ani třetí, bude-li nějaké) dítě neporodím sama a že mi ta jedinečná životní zkušenost nejspíš nebude nikdy dopřána. Pokusím se v tom hledat nějaký smysl.
PS: Samozřejmě vím, že jsou daleko horší věci než císařský řez. Taky vím, že to nejspíš zbytečně moc prožívám. Ale já to tak prostě cítím.

7 komentářů:

  1. Magdi, držím palce! A myslela bych pozitivně - síla myšlenky má svou moc, tak žádné házení ručníku z ringu!!! Ať jste s prckem oba v pořádku! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Síla myšlenky bohužel není všemocná. Radši se smířím s tou horší možností a kdyžtak budu příjemně překvapená :)

      Vymazat
  2. Zrovna dnes jsem na tebe myslela, jestli ne už... Musí to být fakt o nervy. Ale co se týká porodu, situace se může změnit z hodiny na hodinu, i když to na kontrole na porod nevypadalo:) Kdyby jen ti doktoři zbytečně nestresovali... Takže držím palce tobě i miminku!

    OdpovědětVymazat
  3. Magdo, mě vyvolal porod gynekolog, který se zabývá tradiční čínskou medicínou - dělá akupunkturu a je skvělej (mimochodem katolík). Den po termínu mi v porodnici řekli, že se to ještě ani omylem nechystá a že se jim ale nelíbí ozvy, takže hrozí vyvolání... Odběhla jsem za tím svým gynekologem, napíchal mi ucho a za 4 hodiny jsem rodila... nechceš ho ještě zkusit? Myslim, že tě akutně vezme hned.. Kontakt zde¨http://www.gynekologie-akupunktura.cz/, když tak se odkaž na mě, už víš, kdo jsem skrz mail:).. a pak jsou ještě mnohé další vyvolávací metody - viz ivana konigsmarková hovory s porodní bábou (chodit do schodů, masážní body, prokrvující potraviny - zázvor, trochu vína atd.) - týden je dlouhá doba na vyzkoušení všecho a lepší něco dělat, ubere ti to snad aspoń trochu stresu.. moc držím palce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vida, na to jsem úplně zapomněla! Pár hodin před začátkem porodu jsem si dělala podle youtube nějakou akupunkturní masáž chodidel:) A na to ještě sex a už to jelo:))

      Vymazat
    2. Díky za tipy. Něco už jsem vyzkoušela, něco bych ještě mohla zvládnout, ale nebudu to s těmi vyvolávacími metodami nijak hrotit, protože v tuhle chvíli už mi přijde zásadní ne se upínat na svou představu přirozeného porodu, ale smířit se s tím, že to bude tak, jak to má být, uklidnit se a prožít těch pár dnů bez zbytečných stresů. Už jen proto, že Bertík ty moje nápady nasává jako houba a pak mi to vrací i s úroky :) Konec konců, stejně porod spouští dítě, ne matka, takže nemá cenu se do něčeho nutit ;)

      Vymazat
  4. Uz? Zkus tu doporucovanou sklenicku cerveneho. Ne proto, aby spustila porod, ale proto, aby uklidnila rodicku:-) drzim palce a tesime se na dobry zpravy!

    OdpovědětVymazat