úterý 23. prosince 2014

The Nightmare Before Christmas

Ve čtvrtek nám přestal fungovat internet. Na tom by nebylo nic zas tak hrozného, naopak jsem byla ráda, že "mám čas" na různé dodělávky. Jenže to jsem ještě netušila, že to je teprve začátek několikadenních útrap. V pátek asi v pět ráno se Bertík trochu poblinkal. Vypadal spíš překvapeně a trochu nešťastně, než že by ho něco bolelo, takže jsme usoudili, že mu asi nesedla večeře, nenutili ho do jídla a dál to moc neřešili. Dopoledne jsem šla s chlapečky k naší doktorce, aby se podívala na Prokopův kašel. Z ne nějak dramatického chrchlání se vyklubal zánět průdušek a naše miminko (ne zrovna k mé velké radosti) dostalo antibiotika. O hodinu později mi volal manžel, že šel k zubaři kvůli nějakému dlouhodobějšímu problému a odešel neplánovaně bez osmičky. Bertíkovy zažívací potíže nabraly trochu jiný směr, ale pokračovaly dál (ovšem nijak drasticky). V sobotu odpoledne jsme se zmátořili a zvládli si vyrazit ven s kamarády a jejich dětmi. Po cestě domů se mi udělalo trošku nevolno a asi za dvě hodiny jsem se zhroutila. Během jednoho večera jsem zvracela víckrát než za předchozích dvacet let dohromady. Ještě celou neděli jsem byla víc zesláblá než po porodu. Naštěstí jsme Bertíka umístili do péče manželových rodičů, takže se muž staral jen o mě, Prokopa a své bolavé dásně. Včera už jsem byla více méně provozuschopná, což se vážně hodilo, protože ta viróza zaútočila na mého milého, takže jsem zavolala na pomoc bráchu a společně s ním lítala kolem tří marodů (Bertík pořád ještě nebyl ok). Dneska už jsme na tom všichni líp. My dospělí celkem normálně fungujeme, Bertík konečně začal trochu jíst (ikdyž ještě stále je unavenější a dost nevrlý), Prokop vypadá poměrně čiperně a opravili nám internet :). Teď jen doufám, že všechno to dezinfikování, praní a větrání přinese své plody a nedáme si druhé kolo...

2 komentáře:

  1. Chudáci!! Nám se rozbila jenom trouba:) A před rokem kotel, to bylo horší. Neujídal Bertík těsto s vajíčkem? Vidím všude kolem, že to děti dělají, ale já z toho mám panickou hrůzu - měla jsem kdysi salmonelu a už nikdy víc nechci...

    OdpovědětVymazat
  2. Vajíčko za to asi nemůže, spíš to přinesl ze školky. Teď se mu zase pro změnu dost zhoršil kašel, který už má asi dva týdny. To ještě bude zábava...

    OdpovědětVymazat