pondělí 19. ledna 2015

Jak se kreslí voda

Celou sobotu se Bertík neúnavně sápal po štětcích a vodovkách s tím, že chce kreslit. Nakonec jsme se k tomu dostali a já jsem se ho zeptala, co by teda chtěl nakreslit. Prohlásil, že vodu (ikdyž mám podezření, že spíš měl na mysli to, že chce kreslit vodou-namáčet štětec do vody je totiž ze všeho nejzábavnější) a tak dostal modrou akrylovku a vybarvil téměř celý papír. Potom jsem mu vystřihala rybičky (sám to s nůžkami ještě neumí-nějaký tip jak ho naučit stříhat?). Papír byl pořád ještě mokrý, takže za Bertíkova velkého nadšení jsme ho společně vysušili fénem a nakonec ryby nalepil. Zábava na hodinu :)

2 komentáře:

  1. Magdi, neco malo mam tady: https://alincinblok.wordpress.com/?s=strihaci+prouzky . Treba neco z toho vyuzijete ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík. Stříhání modelíny jsem myslím už někde viděla, ale zatím jsem se k tomu neodhodlala. Asi to zkusíme, protože papír ještě nezvládá a strašně se u toho vzteká, že chce stříhat sám a ne s mou pomocí ("Bertík! Bertík! Máma kouká!").

      Vymazat