čtvrtek 5. února 2015

Vypnutý počítač

Troufám si říct, že nejsme žádní počítačoví závisláci. Přesto je počítač běžnou součástí našeho života. Jenže poslední dobou už nám začínal přerůstat přes hlavu. Teda, hlavně Bertíkovi. Neustále vyžadoval, aby hrála nějaká hudba (a přehrávač musel být na obrazovce přesně na jednom konkrétním místě), často kňoural, že chce pustit Peppu, a na psacím stole před obrazovkou dokázal prosedět snad půl dne. Takže to, že se nám počítač rozbil, je vlastně dobře. Na jeho místo sice nastoupil notebook, ale vysvětlili jsme mu, že na "malém počítači" nemůžeme pouštět hudbu (opravdu-ten zvuk je mizerný) a přes den ho nechávám zavřený, takže není na co koukat. Je pro mě sice trochu nepohodlné, že když si nutně potřebuju něco najít na internetu (kdy mi jede autobus, nějaký recept...), tak musím použít mobil, ale vyplatí se to. Bertík dělá smyslupnější věci a já, ač jsem si myslela, že u počítače skoro nesedím, najednou zjišťuju, že mám víc času. Od teď tedy budeme počítač pouštět maximálně na pohádku a pak ho zase vypneme.
PS: Teď je Bertík ve školce, takže můžu klidně psát ;)

1 komentář: