úterý 17. března 2015

Víkend plný kultury

Kvůli nemocem jsme byli dlouho více méně zavření doma. Naštěstí už můžeme všichni mezi lidi a tak si to užíváme, hlavně tedy Bertík, který to potřebuje ze všech nejvíc. Čím dál víc vidím, že se doma nudí. Zlobí, dělá to, co nemá, kňourá, brečí kvůli maličkostem... Naopak ve školce na něj vždycky slyším samou chválu a vůbec všichni cizí lidi mi tvrdí, jak mám neuvěřitelně hodné děti. Takže se snažím ho co nejvíc brát ven za různými zábavnými cíly (samozřejmě i Prokopa). V sobotu s ním manželovi rodiče šli na koncert PKF. Program byl vytvořený speciálně pro děti a podle všeho se Bertíkovi moc líbil. A já mám zase radost, že kromě mého (sice procítěného, ale intonačně ne vždy perfektního) zpěvu dostal Bertík možnost zažít i opravdu profesionální hudební vystoupení. V neděli jsme se pak vypravili do hostivařského Sokola na loutkové divadlo. K samotnému provedení mám několik výhrad (třeba mi nepřipadá moc šťastné, aby se velká část dialogů odehrávala v chaloupce, takže na scéně není nic vidět), ale přivedlo mě to na myšlenku chodit s Bertíkem častěji na různá dětská divadelní představení. A hlavně, po pohádce přišel pán s kytarou, děti dostaly něco na chrastění a ještě dlouho se zpívalo, hrálo a tancovalo. Už kvůli tomuhle to rozhodně stálo za to!

Žádné komentáře:

Okomentovat