čtvrtek 30. dubna 2015

Školkové dilema vyřešeno

Před časem jsem se ze všech stran zaobírala otázkou, zda poslat Bertíka od září do klasické státní školky. Vzhledem k tomu, že v té malé soukromé, kam teď (jednou týdně) chodí, je spokojený a doma to s ním je často dost náročné, jsem se rozhodla ho do dvou školek přihlásit. Z různých zdrojů jsem slyšela zkazky o tom, že dostat tříleté dítě do státní školky je v naší části Prahy téměř nemožné. Takže jsem s přijetím moc nepočítala. Přesto se to podařilo a Bertík má svoje místo už jisté. Na včerejší schůzce rodičů, která se tam konala, se mu  moc líbilo. Neohroženě prozkoumával třídu, házel očkem po nejbližší holčičce a cvakal cizíma propiskama. Zatímco ostatní děti se neodvážily udělat krok od svých maminek, Bertík si mě všímal jen ve chvíli, kdy jsem mu chtěla zatrhnout nějakou zábavu. To mě dost překvapilo a potěšilo. Věřím tomu, že tam bude spokojený, přesto mi v hlavě hlodá malý červík pochybností, který mi našeptává, že jsem špatná máma, protože ho chci někam odložit místo toho, abych se o něj starala sama (hlavně když jsem stejně doma!). A že mě bude mrzet, že s ním netrávím víc času. Ale určitě tam nebude celý den a možná ani ne každý den (nevím, jak moc je možné domluvit docházku podle mých přání), takže doufám, že to nakonec prospěje jemu i mě.

2 komentáře:

  1. Bertík bude ve školce určitě spokojený. A mimochodem - má nádherné jméno!! To mi nebylo schváleno...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla na Bertíka přemluvená, původně jsem nechtěla :) A u Prokopa jsem pak zase měla poslední slovo já ;)

      Vymazat