pátek 17. července 2015

Tipy na dárky ke třetím narozeninám

Blíží se srpen a s ním narozeniny obou našich chlapečků. Vymyslet dárek pro Prokopa byl docela oříšek. Plnit si byt desátou sadou kostek, pětadvacátým autíčkem nebo patnáctou mašinkou totiž nemá moc smysl. Nakonec jsme se rozhodli mu dát originální home made dar, který už máme promyšlený a teď zbývá ho jen realizovat. (O výsledku budu informovat :)). Zato pro Bertíka bych toho byla schopná koupit tolik, že by nás to nejen zruinovalo, ale i totálně zaplavilo. Tady je výběr z toho, co by se mi líbí.

Magnetické kuličky mi připadají jako geniálně jednoduchá hračka, ze které by byl určitě nadšený i Prokop, který má velkou zálibu v magnetech. Ale vzhledem k tom, že jsou dost malé a Prokop je ještě pořád ve fázi ochutnávání čehokoli, je radši necháme na později.


Dětská lupa by u nás taky mohla mít úspěch. Navíc tahle vypadá docela bytelně.

Duplo mají oba dva chlapečci rádi. Bertík miluje cokoli svítícího. Spojení obojího by mohlo vytvořit perfektní dárek.

Myslím, že pomalu přichází čas, kdy bude možné s Bertíkem hrát nějaké společenské hry (už se začíná chytat při pexesu). Povídačky se mi líbí, protože pomáhají rozvíjet komunikaci, což stále není Bertíkova silná stránka.

Bertík má rád nejen Krtka, ale i klasické pohádky, třeba Červenou karkulku. Magnetické divadlo mi připadá jako hezký nápad.


Lidské tělo Bertíka hodně zajímá. Skoro každý den za mnou přijde a někam mě píchne s otázkou "tohle?" (rozuměj "co je to?"). Když pak zjistí a několikrát se ujistí, že je to třeba nárt, hladí mi ho a opakuje "nát nát", prohlašuje, že "Popo má malej nát" nebo si vezme bačkory a komentuje, že Bertík si schoval nárt. Tenhle zájem by se mohl posunout na další stupeň pořízením doktorského kufříku. Bertík měl doktory vždycky rád (na pohotovosti jsou z něj pokaždé nadšení) a poslední dobou si s oblibou hraje na to, že je někdo jiný, takže tahle hračka by se mu mohla líbit.

Xylofon a rumba koule se u nás doma používají snad každý den, takže bychom klidně mohli rozšířit sbírku našich hudebních nástrojů.

Krtek je Bertíkův největší oblíbenec. Tuhle knížku jsme si půjčili v knihovně a Bertík se do ní zamiloval. V září ji zase budeme muset vrátit, takže si určitě pořídíme vlastní.




Mám pocit, že Tulletovy knížky jsou teď hodně v módě. Já se tomu, co je in, většinou spíš vyhýbám, ale tohle vypadá opravdu dobře. Teď jen kterou vybrat? Nejznámější Knížku nebo něco speciálně pro milovníky světel?




1 komentář:

  1. Chápu, taky bych toho vybrala plno. Jen kde na to brát:-P

    OdpovědětVymazat