úterý 1. září 2015

Pět let od svatby a tříletý Bertík poprvé ve školce

Dort s Krtkem je nejspíš můj životní výkon :)
V posledních dnech se toho u nás dělo hodně. Každá z těch událostí by si zasloužila podrobně zdokumentovat, ale na to mi teď chybí energie i čas. Takže ve stručnosti.
28.8. to bylo pět let, co jsme si s mým milým slíbili, že spolu budeme už pořád. Někdy je to snadné a krásné, jindy zatraceně náročné, ale ani jednou jsem toho nelitovala (a věřím, že ani on ne). Letos jsme nějak nesebrali sílu organizovat večeři v restauraci, tak jsme si koupili výbornou pizzu od Itala, který má obchůdek kousek od nás, a dali si ji s lahví bílého na balkóně. Pěkná oslava to byla.
29.8. jsme si udělali vlakový den. Vypravili jsme se do muzea Českých drah v Lužné u Rakovníka a svezli se historickým vlakem s parní lokomotivou. Moc se nám to líbilo a ještě se o tom někdy rozepíšu.
30.8. byly Bertíkovi už tři roky. Definitivně musím uznat, že už je to velký kluk. V naprosté většině věcí je samostatný, má vlastní názory a nápady, kterými mě pořád překvapuje. Pořád nechápu, že takový prakticky hotový člověk byl ještě relativně nedávno v mém břiše. Je s ním legrace, má rád Prokopa, dělí se i s cizími dětmi, strašně rád se vším pomáhá, miluje Krtka a světla. Je to originál každým coulem. On je ten, kdo mi nejvíc ze všech změnil život a já jsem mu za to vděčná.
1.9. šel Bertík poprvé do státní školky. Obavy byly, ale zatím se zdá, že zbytečné. Ranní loučení s tátou prý proběhlo úplně v pohodě (dal pusu, zamával, rozrazil fňukající děti a šel si hrát s vláčkem). Když jsem si pro něj po obědě přišla, byl v klidu, od učitelek jsem slyšela jen chválu, takže všechno ideální. Je možné, že ještě nastane problém, až pochopí, že do "nové školky" se chodí každý den, ale i na to ho dost intenzivně připravujeme, tak snad to bude v pohodě. Já jsem měla doma s Prokopem těžkou pohodu (půlku dopoledne prospal), takže všichni jsme spokojení. Snad nám to vydrží.
A ještě pár povzdechů. Bertík trochu pokašlává. Zatím to není nic vážného, ale obávám se, že s tou očividně oslabenou imunitou ve školce brzo něco chytí a skončí jako obvykle se zánětem průdušek. Prokopovi nonstop teče z nosu a už se to začíná vybarvovat do žluta. Muž si stěžuje na bolení v krku. A já jsem si užila dva dny (pravděpodobně) alergické reakce a nevím na co. Celá jsem se osypala, natekly mi rty a oči a pomohly až kortikoidy společně s Dithiadenem. Ale jinak se máme dobře.

Žádné komentáře:

Okomentovat