neděle 1. listopadu 2015

Halloween

Moc se mi tyhle importované svátky a tradice nezamlouvají. V tuhle dobu by mi přišlo nejlepší zajít s dětmi na hřbitov a na nějakém opuštěném hrobě zapálit svíčku. Jenže s Bertíkovým zápalem plic těžko budeme pobíhat po Olšanech, takže jsem letos vzala zavděk Halloweenem. Vlastně, proč ne? Naši kluci milují světýlka ve všech podobách a já zase dýni, takže je to ideální spojení. Když jsem poprvé rozsvítila v dýni svíčku, byli oba úplně unešení. Bertík okamžitě prohlásil, že je to "svítící Bertík". Poslední dobou je Bertík (a ostatní členové rodiny) prakticky cokoli-třeba mašinka Tomáš je vlastně Bertík (často se objeví i mašinka Prokop), holubi sedící na střeše jsou "ptáček Bertík, Pop, táta a máma" a dokonce po nás pojmenoval i čtyři lampy na chalupě. A zase naopak Bertík je chvíli mašinka, autíčko, myška nebo televize, kterou viděl na chalupě manželových rodičů. Ta nekonečnost dětské fantazie mě prostě baví.

Žádné komentáře:

Okomentovat