pátek 6. listopadu 2015

Pod stromeček

Tipů na vánoční dárky pro děti začíná být na různých místech na internetu hromada, někoho ale třeba může inspirovat i ten můj seznam. Pár nápadů už jsem zveřejňovala nedávno, tady jsou ještě další.

Zvukostrom mají kluci slíbený od babičky. Viděla jsem ho i naživo a moc se mi líbil. Nahoře se pustí kulička, která padá po listech dolů a při každém ťuknutí vydá jiný tón.


Balanční hra pro nohy. Zatím by nejspíš byla pro Bertíka moc složitá, takže kuličky by byly na později, ale mohl by se snažit na desce udržet.


Pohádkový biograf. Vypadá moc hezky-okýnkem se dá koukat dovnitř a promítnout si celou pohádku i bez asistence rodiče (!).


Maňásci na hraní divadla. Ráda bych pořádala domácí představení. Jestli by chlapečci koukali nebo hráli, by bylo na nich.
Uznávám, že zatloukačka je klasická hračka (proti kterým jsem tak brojila). Ale Prokop miluje dřevěné dětské kladívko a mlátí s ním do všeho, co mu přijde do cesty. Kdyby si tuhle mánii vybil na zatloukačce, bylo by to fajn. 

Bydlíme kousíček od kostela, takže každý den slyšíme zvony. Kluci to mají děsně rádi, kolem oběda a večeře se netrpělivě ptají, kdy už bude "bim bam" (Prokop dokonce očekává zvonění i když jíme v restauraci daleko od domova). Pokaždé otevřeme okno, abychom dobře slyšeli a oba se kývají ze strany na stranu a předvádějí zvony. Zvoneček by je (obzvlášť Prokopa) určitě potěšil.


Všude opěvované Indigové pohádky za pár dnů vyjdou znovu a my je doma ještě nemáme. Asi neodolám a chlapečkům (a sobě) je pořídím.

2 komentáře:

  1. Pohádkový biograf máme a dost mě zklamal, popis zněl mnohem lákavěji. I to leporelo k tomu je hrozně primitivní. Nehledě na to, že B. si ho promítla všehovšudy 3x a od té doby se k němu nevrátila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Mě se to zdálo jako super nápad... No, já ho kupovat nebudu a jestli ho Bertíkovi dá někdo jiný z příbuzenstva, tak se uvidí, třeba ho zaujme.

      Vymazat